sobota, 15 lutego 2014

WYZWANIE KOT ART



JAK GŁOSOWAĆ?

Każdy może oddać swój głos na 3 wybrane prace. 

Głosujemy wciskając czarne serduszko w prawym górnym rogu ikonki, która przedstawia projekt, który najbardziej Wam się podoba.
Po kliknięciu serduszko zakoloruje się na kolor czerwony. 
Pamiętajcie!
Każdy może zakolorować tylko 3 serduszka:)
 



Na czym polega wyzwanie?

Z grubsza na tym, że wykonacie przyjemną robotę i zgarniecie fantastyczne nagrody!!!


W szczególe chodzi o przygotowanie pracy, której motywem przewodnim będzie...KOT :)
Technika? Taka jaką lubicie najbardziej. Szyjcie, klejcie, dziergajcie, wycinajcie. Pełna dowolność!

Gotowa praca niech stanie się tematem posta, który opublikujecie na swoim blogu, czy profilu na Facebooku. Następnie podlinkujecie go w poniższym poście, na dole strony klikając w przycisk Add your link.



Terminy

Prace możecie dodać najpóźniej do 17 marca, do godz.20:00.
Głosować będziemy w dniach 18-25 marca.
Wyniki ogłosimy oficjalnie 26 marca.


Zasady

1. Każdy uczestnik wyzwania dodaje tylko jeden link.
2. Uczestnicy dołączają do obserwatorów naszego bloga, albo fanów na Facebooku - klik
3. Prosimy o zamieszczenie poniższego baneru z linkiem do tego posta na Waszych blogach w widocznym miejscu ;)


4. Nagrody będą przyznawane na dwa sposoby: według ilości oddanych głosów na daną pracę w ogólnym głosowaniu oraz rozlosowane.

Nagrody 

Zorganizowałyśmy je z pomocą 5 zaprzyjaźnionych firm, w których pracują fantastyczni ludzie, którzy ufundowali wspaniałe nagrody!!!








1. MOLLY POTRAFI - nowy super magazyn dla nas!



Nagrodą jest 10 prenumerat magazynu Molly POTRAFI do końca 2014 roku!!!

Dodatkowo 3 numery specjalne: CZAS NA FILC - KREATYWNE RĘKODZIEŁO Z FILCU :D










2. FabryQ to tkaniny, materiały, fabryqa szycia i inspiracje :)


 


Nagrodą od FabryQ są dwa bony na zakupy w ich sklepie o wartości 100 i 50 zł. 






3. WYDAWNICTWO GALAKTYKA

Dwie książki od zaprzyjaźnionego wydawnictwa Galaktyka tematycznie związanie z motywem wyzwania:)

 









Miejsce I 

NAGRODY: Bon o wartości 100 zł od FabryQ, prenumerata magazynu Molly Potrafi do końca 2014 r. oraz numer specjalny CZAS NA FILC - KREATYWNE RĘKODZIEŁO Z FILCU

Miejsce II 

NAGRODY: Bon o wartości 50 zł od FabryQ, prenumerata magazynu Molly Potrafi do końca 2014 r., numer specjalny CZAS NA FILC - KREATYWNE RĘKODZIEŁO Z FILCU oraz książka od Wydawnictwa Galaktyka "Zaklinacz lwów"

Miejsce III
NAGRODY: prenumerata magazynu Molly Potrafi do końca 2014 r., numer specjalny CZAS NA FILC - KREATYWNE RĘKODZIEŁO Z FILCU oraz książka od Wydawnictwa Galaktyka "JAK KOT Z KOTEM"

Mijesce IV- X 
NAGRODY: prenumeraty magazynu Molly Potrafi do końca 2014 r.




TO NIE WSZYSTKO!

Mamy jeszcze dwie nagrody przypisane do miejsca, które zostaną rozlosowane wśród wszystkich uczestników wyzwania, którzy zadeklarują możliwość skorzystania z nich (prośba o informację w komentarzu w poniższym poście, kto ewentualnie pisze się na losowanie nagrody z Gdańska, a kto z Warszawy).


GDAŃSK

4. KOTY NA PŁOTY

Kupon o wartości 100 zł do zrealizowania na dowolny z prowadzonych przez "Koty na Płoty" kurs szycia, w ich pracowni w Gdańsku przy ul. Krzywoustego 3. 




 

 KLIK

 WARSZAWA

5. SESJA ZDJĘCIOWA od DDFStudio

Wyjątkowa mini-sesja dziecięca wykonana przez DDFStudio
Sesja to około 2 godziny wspaniałej zabawy w domu lub w plenerze. 
Jej finałem jest min. 20 subtelnie wyretuszowanych zdjęć, zapisanych na uroczo, spersonalizowanej płycie. Możliwość wykorzystania sesji do 30 kwietnia 2014 r.
Profil na Facbooku - facebook.com/DDFGroup










PATRONAT MEDIALNY:

ANTONINA KOTOWSKA ;)





180 komentarzy:

  1. Warto się zabrać do pracy, tylko szkoda, że nie mieszkam w stolicy ani w Gdańsku:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ akcja :) życze wszystkim powodzenia :) ja za kotami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na kota w głowie już długo siedzi, może się zmotywuję w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  4. A kto wpadł na ten pomysł??? Coś mi się wydaje,że Antonina maczała w tym swoje łapki ;p
    Ale nagród!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Ile świetnych nagród. Patronat nad konkursem objęła oczywiście Antonina :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... chcecie koty... mało Wam??? hihi może i mi uda się coś kotowatego stworzyć, super wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejciu..! ....jakie fajne nagrody... muszę koniecznie coś wymyślić! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale nagrody!...
    Czy Wy myślicie, że ja nie mam nic lepszego do roboty, tylko produkować koty???

    Dobrze myślicie, Warszawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałabym mieć problem ze stworzeniem kota? Niemożliwe :D Przyjdzie chyba pora na wykonanie jednej z pozycji na liście inspiracji :D
    Dzięki Wam Dziewczyny za wyrozumiale długi termin! W miesiąc to się może wyrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulepiony kociak też może być? Nie wspomniałyście o lepieniu :) Czeka taki jeden na pomalowanie i nadszedł czas żeby się ujawnił.
    Kuszące nagrody :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyzwanie ciekawe.
    A nagrody.... same dobroci.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Świetnie, pod takim patronatem będzie super zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo prosiłyśmy o zgodę, ale w końcu się zgodziła:)

      Usuń
  13. Super zabawę przygotowałyście, czas się zabrać do pracy! :D Mój kot będzie z Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie dałam rady na czas zrobić kotka:( Ale pomysł w głowie został i kiedyś zapewne do stworzę. Na pewno jednak będę głosować na inne piękne koty!

      Usuń
  14. Agitację przeprowadzić muszę na starszej z młodszych mieszkańców domu, bloga ma,( co to ostatnio stwierdziła, ze się znudził!!!!!! i zamarł) niech go wykorzysta. Czy rysowane koty też mogą być, mieszczą się w pełnej dowolności? Z pozdrowieniami dla A.K., A.A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna zabawa :)
    Jak się dłużej zastanowiłam, to mi wyszło, że nie robiłam jeszcze nic z motywem kota. Jak to możliwe?! :) I co gorsza - w głowie kompletna pustka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że w tym wyzwaniu spadnę na cztery łapy, jak to tylko koty potrafią :)
    W życiu nie podejrzewałabym siebie, że się zgłoszę do kociego wyzwania. Ale ja Wam nigdy nie odmówię i staję w zawody!!!!!! Warszawa!!! marzy mi się sesja "na kocyku" ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy baaardzo ciekawe co też wykombinujesz... :D

      Usuń
  17. Nooo to sie nazywa wyzwanie musze sprobowac ;) a zdjecie z lwem booskie :), normalnie jakbym naszego Chow-chow`a widziala :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne nagrody :) Ale co tu wykombinować? Oj.. Trzeba będzie się postarać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale trafiłyście, zawsze jakoś nie dawałam rady z Waszymi wyzwaniami , a tym razem!! właśnie jestem w trakcie robienia czegoś z kotem!!!!! aaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież my to wiedząc pod Ciebie to wyzwanie zorganizowałyśmy. Inaczej by się człowiek na Twój udział nie doczekał;)

      Usuń
    2. dzięki :) dziś skończyłam aaaaaaaaaa jutro muszę zdjęcia zrobić :D

      Usuń
    3. Dlaczego nie chce mi się uruchomić dodawanie linku :( ;( ??

      Usuń
    4. ok już mogę :) fałszywy alarm :D choć rzeczywiście mi się nie chciało załadować :D

      Usuń
  20. Stworzyć coś z kotem to dla mnie nie lada wyzwanie ;-) Dobrze, że tak dużo czasu, może w głowie jakiś pomysł się zrodzi, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czyjej jak w czyjej, ale w Twojej na pewno coś na szydło się nadzieje :)

      Usuń
  21. (ponuro) A ja mam takie ładne koty u siebie, zaledwie dziesięciodniowe! Tylko, że pewnie nie można zglosić czegoś nie robionego specjalnie na wyzwanie (smuteczek mode - on)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie czekając na odpowiedź się obsłużyłaś. I bardzo dobrze! :) Super kociaki !!! Dziękujemy:)

      Usuń
    2. Wahalam się caly dzień :). Ale ostatecznie uznałam, ze mnie najwyżej wyprosicie grzecznie :))).

      Usuń
  22. Fajne wyzwanie! Nie wiem czy sie podejmę....ale bardzo mi sie podoba idea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie wiesz? Wiesz i dołączysz. Dziękuje;)

      Usuń
    2. :) nie wiedziałam, ale pomysł przyszedł...i biorę udział :)

      Usuń
  23. Wyzwanie świetne! Robiąc przebranie za kota dla mojej córeczki na Dzień Kota powstał jeszcze kot, zanim kot zniknął udało mi się zrobić mu zdjęcie. To mój pierwszy kot w życiu i pierwsza rzecz uszyta na maszynie. Mam nadzieję, że komuś się spodoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. super nagrody :) tak się składa, że miałam akurat na myśli "koci" post, więc niedługo dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe nagrody!
    Tylko jakby w głowie pustka... :(
    Ale tak łatwo się nie poddam :)))) O nie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no dziewczyny inspirujecie nieustająco dołączam i wybieram jesli coś Wawa

    OdpowiedzUsuń
  27. kota się wam zachciało! Ale takie nagrody, że muszę coś wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czy koniecznie trzeba podać link do bloga, bo takowego nie posiadam :( Czy może być link do strony?

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł - wrzuciłam kocią maskotkę
    Baner na http://luna-decodesign.blogspot.com/
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem prawdziwą kotoholiczką, więc koty praktycznie nie schodzą z mojej maszyny (oczywiście te uszyte). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że uzupełniałaś to zdanie o nawias. Inaczej byłaby dyskwalifikacja:)

      Usuń
  31. świetne nagrody ale wyzwanie samo w sobie cudne :) spróbuję może coś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak mrumru udziały w kocim wyzwaniu nie weźmie to... Nie chciałabym być w Twojej skórze. Wciry jak nic.

      Usuń
  32. Jakie super nagrody! Mój kot już bierze udział! :-)
    Banerek na www.wolnymczasem.pl :-)
    Szydełkowy kocur już podlinkowany!
    Pozdrawiam,
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdążyłam w ostatniej chwili. Szkoda , ze tylko jeden link można , bo na temat kotów to ja bym mogła długo ;-)
    pozdrawiam serdecznie
    A.

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie dzisiaj jeszcze owocowa odsłona druga, ale następny będzie koci post:) Nagrody suuuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  35. Orzesz Ty! Gdzie ja byłam jak był ogłoszony ten konkurs? Buuuu, nie zdążyłam, a chętnie bym jakiegoś kota zmajstrowała. Asia! następnym razem krzyknij głośno to może do Torunia dotrze :) Gapa, gapa, gapa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helooo! Prace można do 17 marca zgłaszać:)

      Usuń
    2. Helooo! Ktoś jest dzisiaj zakręcony i czytać nie umie. Już myślę jakiego ja tu kota wyczaruję :)

      Usuń
  36. Dziewczyny pomyliło Wam się - czytam , że do 17 MARCA , nie lutego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Do 17 marca. Dałyśmy długi termin, żeby każdy miał czas coś zmajstrować:)

      Usuń
  37. Hej :)
    Chętnie dołączę do zabawy :)
    . obrazek z linkiem dodałam
    . polubiłam z przyjemnością na Facebook.u
    . baner z linkiem na moim blogu: goyarose.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Goya

    OdpowiedzUsuń
  38. czemu ja was wcześniej nie poznałam :D
    z moimi kociakami dałabym popis mojej twórczości ;P

    pozdrawiam was dziewczyny :) i zapraszam również do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Kotów ci u mnie dostatek, a ten specjalny w głowie mi się już kłębi :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. jest i moja kotka z kotkiem :), od dawna chciałam uszyć, dzięki za motywację! Nagrody wspaniałe, może się uda ;)...

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się i ja :-)
    obserwuję jako Kamila R.,
    banerek na kamilar.blog.pl,
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok ok spocznij ;) Dzięki kochana za udział w wyzwaniu :)

      Usuń
  42. Nie no, takie fajne nagrody, że muszę coś uszyć!
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  43. Warszawa daleko, Gdańsk jeszcze dalej, ale kociaki są mi bardzo bliskie. =)

    OdpowiedzUsuń
  44. kotów uszyłam już kilka, ale nie prowadzę bloga..., link w załączeniu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się ja i Kot Vincent. Gdańsk daleko, a potomstwa nie posiadam, więc o te nagrody nie powalczę. Mam jednak chrapkę na pozostałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja z chęcią przyłączam się do zabawy :) Koty od dawna chodziły po głowie i w końcu była motywacja żeby zrealizować plan :) Ja z Gdańska więc jakby co miło spędzę czas z Koty Na Płoty :) pozdr Ania

    OdpowiedzUsuń
  47. No to się przyłączyłam do wyzwania. Pierwszy raz w życiu, ale akurat kota wyprodukowałam - poduszkę podróżną. Jestem z Warszawy i każda nagroda byłaby super! Zwłaszcza bon i prenumerata ale sesja też :) hahaha.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy można dać kota zrobionego w lecie?

    OdpowiedzUsuń
  49. No to kotek już siedzi i czeka na odwiedziny. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. to ja też dorzucam mojego kolorowego kotałka:D

    OdpowiedzUsuń
  51. no jakma być kot, to nich będzie. U mnie metalowy pan kotek (a naprawę z foli aluminiowej). Nagrody takie fajne, że muszę się dołączyć do wyzwania.
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Tyyyle cudownych kociaków! Tak się złożyło, że ostatnio i ja pozostaję w kociej tematyce, więc grzechem byłoby nie dołączyć zdjęcia moich kotów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zamieściłam swój link do kociego drapaka home made, choć nie wiem czy coś zrobione dla kota też się liczy:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję mojego kotka wędrowniczka.

    OdpowiedzUsuń
  56. dzięki Waszemu wyzwaniu, pierwszy raz w życiu usiadłam przy maszynie i coś uszyłam. Kocio-szal będzie mi teraz towarzyszył od dzisiaj codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Temat jak dla mnie stworzony, bo ja koty uwielbiam pasjami, i te prawdziwe i te szyte, więc i ja nieśmiało swojego kota zaprezentuję w szerszym gronie. Pozdrawiam serdeznie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Kotów widzę, że u was pod dostatkiem! Ale na tym nie koniec!
    Ostatnie Wasze wyzwanie i moje chęci do pracy nie szły w parze... Może teraz się uda.
    Mruczę sobie pod nosem... i kombinuje o kocim poście ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Przyłączam się z przyjemnością, podusia z kicią już dodana :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Moja kicia z wielką radością stawia się na wyzwanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Mój dziki kiciuś dołączył do kociej braci!!

    OdpowiedzUsuń
  62. I moje koty również dołączyły :) Wszystko jest na FP Mint Rabbit :) Świetne te koty :)

    OdpowiedzUsuń
  63. matko boska zwariować można tyle cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapraszam do mojej kociej akupunktury ;) Zwierzaki robią się po niej potulne jak baranki :D
    ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  65. A obserwowanie na bloglovin też sie liczy?

    OdpowiedzUsuń
  66. Temat wyzwania jak z bajki .Jak na kociarę przystało zapisuje się do wyzwania, zrobiłam kilka świeczek z kotami ale akurat ta którą zgłosiłam do wyzwania jest moją ulubioną. Pozdrawiam i będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  67. No to i rodzinka myszek się przyłącza do akcji... Niestety niemożliwe będzie w naszym przypadku dojechanie do Wawy i do Gdańska... Prenumeratę roczną "Mollie potrafi" już posiadamy w wydaniu elektronicznym(e-wydanie), natomiast papierowa wersja do przysiędnięcia przy cieplutkiej herbatce na dobranoc..mmmmmmmm
    Natomiast wydanie specjalne filcowe bardzo kusi....
    A w ogóle kusicie... to się zgłaszamy!

    OdpowiedzUsuń
  68. To ja tez się zgłaszam tylko nie mogę dodać linku,dziewczyny pomocy:-))))

    OdpowiedzUsuń
  69. Ojej, a można zgłosić do udziału post, który został dodany 1 grudnia na bloga? :(

    OdpowiedzUsuń
  70. Lady Purple zgłoszona do konkursu piekności :)

    OdpowiedzUsuń
  71. chyba mi się udało dołączyć do tej fajnej zabawy :)
    baner na: http://blog.decorre.pl/
    pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  72. Wyzwanie podejmuję ja i mój Rudy Ted! :)
    Mam nadzieję, że wszystko udało mi się załączyć. Gdyby zawiodły jednak moje umiejętności dodawania linków, to Rudego Teda i baner można znaleźć na: http://handmade-ania.blogspot.com/2014/03/kocie-wyzwanie-rudy-ted-i-batmanowa-ruja.html
    Aaaa! I jeszcze jedno - chętnie zgłoszę się do nagrody w Gdańsku, jaką jest bon na kurs szycia :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  73. Od jakiegoś czasu "czaiłam się" żeby dołączyć do jakiegoś Waszego wyzwania.
    Kiedy zobaczyłam KOT ART wiedziałam, że tym razem już nie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bella i ja również dołączamy sie do zabawy. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  75. No piękny numer mam 82 mój rocznik ;-). W każdym razie cieszę się, że udało mi się wziąć udział w wyzwaniu. Kilka nocy zarwałam, żeby wymyślić jak ten "koook" (- tak mówi moja Polunia na koty ) ma wyglądać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Raczej nie mam szans z tymi wszystkim pięknymi pracami, ale przecież liczy się dobra zabawa!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne prace,
    w większości "szmaciakowe", co dobitnie świadczy jak jednoznacznie koty się kojarzą.

    pozdrawiam wszystkie miłośniczki kotów

    OdpowiedzUsuń
  78. Widze, ze wyzwanie ma wziecie:) Bedzie ciezko^^

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłosiłam się :) pozdrawiam wszystkich biorących udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  80. Konkurencja spora:) ja również się przyłączyłam z moim kocim kompletem:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  81. ooo, ale konkurencja! Ale i ja dokładam swoje kociaczki, uszyte specjalnie na tę okazję. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Dołączam się, choć późno...

    OdpowiedzUsuń
  83. Dołanczam się i ja do zabawy z moim własnym pmysłem na kolejną ozdobę do pokoju dziecka z filcu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Dołączam do zabawy z moimi kotkami :) Konkurencja ogromna,to będą emocje :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Magda to Kociara! usiałyśmy wziąć udział!

    OdpowiedzUsuń
  86. Łoooooooo matko!!! Ile kociąt! Będziecie miały w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  87. No to tak z miłą chęcia dołączyłam choć konkurencja, że ręce opadają....

    OdpowiedzUsuń
  88. nie wiem czemu nie mogę zaobserwować , więc jako Karolina gremblewska lubie na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudne wyzwanie, ponieważ temat bliski sercu:) Z wielką chęcią dołączam do wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Spróbuję szczęścia i ja, wyzwanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Super pomysl na konkurs :) Dolaczylam :D

    OdpowiedzUsuń
  92. UUU! Pomóżcie coś nie tak z moim linkiem.... Jak to poprawić??? Nie cierpię techniki...

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo, ale to baaardzo fajna zabawa :) dzięki ;) Dobry czad, by i moje Black Cats Wam się pokazały :) powodzenia wszystkim :) czekam na kolejne wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. jeżeli chodzi o sesję to ja wybieram Warszawę - o ile można nagrodę realizować w weekendy :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja również musiałam wskoczyć do tego wyzwania ze swoimi nabutelkowymi kocimi kubraczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetna inicjatywa! :D Kot zalinkowany! Jeśli kopnie mnie to szczęście, że zostanę wylosowana do nagrody dodatkowej... co jest mało prawdopodobne bo do losowań mam zerowe szczęście.... to Gdańsk odpowiada całkowicie!

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja jestem z Tczewa, więc kurs szycia w Gdańsku jak najbardziej, zwłaszcza, że zaczynam przygodę z szyciem, maszyna już jest a strach w oczach jeszcze większy:))! A okolica znajoma, na Krzywoustego 5 lat studiowałam:.

    OdpowiedzUsuń
  99. A mój kot to Swetruś, jak co:)).

    OdpowiedzUsuń
  100. :) w ostatniej chwili dołaczyłam :) to moje pierwsze blogowe wyzwania..wiec ..yyyy.yyyyy... denerwuje się jak cholerka..pozdrawiam wszystkie autorki pięknych kotków :) jestem pod dużym wrażeniem :)....i na pewno łatwo nie będzie z ta wygraną:) Wszystkim życzę powodzenia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  102. oj chyba zakończę listę, bo później już się chyba nie da! Dołączam do wyzwania z moją kotką ! Obserwuje od dłuższego czasu, banerek pewnie już ze 2 tyg wisi na moim blogu agatownik.blogspot.com ( podaje nazwę bo mam dwa blogi ;) )
    http://agatownik.blogspot.com/2014/03/kocie-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  103. ja również z moją kotką dołączyłam do zabawy:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłosiłam swoją pracę, ale nie pokazuje tutaj jej zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się,że to dlatego,że dodawałaś ją w ostatniej sekundzie i zdjęcie nie miało już czasu,żeby się załadować.Sprawdzę czy coś da się zrobić:)

      Usuń
  105. oj, ciężko było wybrać 3 prace... ale jakoś się udało! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to fakt, tyle kocich prac, aż serce się raduje
      ps. pisałam to ja kociara

      Usuń
    2. ja tez miałam problem z wybraniem kociaka:)...szkoda ze nie można oddać głosu na wszystkie :)

      Usuń
  106. jeszcze nigdy głosowanie nie było tak trudne ! tyle świetnych prac

    OdpowiedzUsuń
  107. Tyle kociej słodyczy, że trudno było ograniczyć się do 3 ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Ale wybór , głosy oddane - dobrej zabawy - Uściski

    OdpowiedzUsuń
  109. Zagłosowane, ale kurcze, za dużo tych kotów! to był ciężki wybór...

    OdpowiedzUsuń
  110. Witam ja chcialem zaglosowac ale nie widze prac? Co to moglo sie stac? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. Zagłosowałam, choć wybór trudny.
    Wybieram sesję w Warszawie, najchętniej w weekend.
    Pomysł super.

    OdpowiedzUsuń
  112. Wspaniałe prace, z ogromną trudnością wybrałam jedynie trzy. Ogromną przyjemnością byłaby dla mnie wygrana i skorzystanie z oferty Koty na Płoty w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  113. czyli mam prenumerate Molly Potrafi za 10 miejsc?? :DDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  114. Jeśli posiadamy kociaka to faktycznie bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Osobiście spodobał się wpis o kociakach w https://praca24.ovh/najbardziej-znane-koty-w-calej-europie-poznaj-krotkowlose/ i moim zdaniem jest tak, że na pewno wielu z nas również tak uważa.

    OdpowiedzUsuń
  115. Faktycznie bardzo fajnie te koty wyglądają i ja muszę przyznać, że lubię takie kwestie. Ogólnie ostatnio czytałem fajny wpis https://abc-kot.pl/imiona-dla-kota/ o tym jakie imię dla kota najlepiej wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  116. Moim zdaniem koty są wielce fajnymi zwierzakami i na pewno warto jest je posiadać u siebie w mieszkaniu. Również fajnie napisano o nich w https://www.globewings.net/pl/zycie/kot-syberyjski-dla-kogo.html i ja uważam,iż takie kociaki są naprawdę świetne. W takiej sytuacji ja także rozważam teraz aby adoptować jeszcze kolejnego kota do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  117. świetne kotki, moim ulubionym imieniem jest Tom i jerry z filmu (https://www.4film.pl/ogladaj-caly-film-online/tom-jerry/) . Ogólnie ostatnio przypadło mi oglądanie filmów online nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!