piątek, 23 sierpnia 2013

Kuchnia przed i po...


 Cieszymy się strasznie, że możemy w końcu pokazać Wam efekt końcowy. Kuchnia gotowa i już w małych łapkach Mai. Ostatnie zdjęcie w tym poście to obraz przed i po metamorfozie.
Jak ją widziałyśmy ostatnio wyglądała tak...
PS. Nie chcemy wiedzieć jak wygląda teraz:)


 











 










PS. Dostałyśmy wyróżnienie od Lexie's Art !
Serdeczne dzięki


Nasze odpowiedzi na 7 zadanych przez Lexie's pytań:

1. Jesteś rannym ptaszkiem, czy nocnym markiem?
Jeśli napiszę, że żadna z nas nigdy nie widziała rannego ptaszka, to chyba wszystko będzie jasne:)
2. Ubrania w szafie - kolorowe czy stonowane?
I takie i takie, w zależności od okoliczności i nastroju. 
3. Co poprawia Ci humor w kiepski dzień?
Czekolada zawsze nas rozumie i nie zadaje głupich pytań. 
4. Jaka dziedzina rękodzieła (poza Twoją ;-)) podoba Ci się najbardziej?
Jak ktoś znajdzie tyle samozaparcia, żeby przejrzeć posty przez nas przygotowane, to zobaczy, że interesuje nas wszystko i wszystko nam się podoba. Mamy ogromny sentyment do wszystkiego co jest dziełem pracy rąk.
5. Jak często przeglądasz inne blogi?
Codziennie:)
6. Jak długo prowadzisz swój blog?
Addicted to Crafts to twór powołany do życia dzień po walentynkach w tym roku:) 
Ale ze względu na przeprowadzkę i długi remont, tak naprawdę mamy czas od czerwca, żeby się w prowadzenie bloga zaangażować. 
7. Czy blogowe znajomości kontynuujesz w realu?
Bardzo chętnie, ale na razie nie było z nikim jeszcze takiej okazji:)


Zasady przyznawania wyróżnienia: 
  • Podziękuj za przyznane wyróżnienie ;-)
  • Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
  • Zamieść u siebie na blogu logo otrzymanego wyróżnienia
  • Przekaż nagrodę co najmniej 7 blogerkom
  • Zamieść linki do tych blogów
  • Powiadom o tym nominowane osoby

Nasze pytania:
1. Czy robienie zdjęć na bloga np.prac, które wykonujesz to przykry obowiązek, czy dodatkowa frajda  z prowadzenia bloga?
2. Nad blogiem pracujesz samodzielnie, czy korzystasz z pomocy w jakiś kwestiach?
3. Czy prowadząc bloga bierzesz udział w jakiś warsztatach, szkoleniach, na których poznajesz np. nowe techniki rękodzieła?
4. Które dziedziny rękodzieła interesują Cię najbardziej?
5. Co motywuje Cię do prowadzenia bloga?
6. Z jakich programów korzystasz pracując nad swoim blogiem, np do obróbki zdjęć?
7. Czy czytałaś inne blogi zanim założyłaś swój, czy też w blogosferze funkcjonujesz od momentu startu swojego bloga?

Lista wyróżnionych przez nas blogów:
1. Ania - Deszczowy Dom 
 2. Asia - Asia Majstruje
3. Magda - Dekupażownia
4. Magda - Babskie
5. Atena - Drewniana szpulka
6. Femke - Femke designs
7. Jowi - Stworzyć pasję


:-)

42 komentarze:

  1. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję!
    Lada dzień dopełnię "formalności" ;)

    A kuchenka przecudna... Moje dziewczynki dostały pod choinkę taką surową( święty Mikołaj im taką wybrał, żeby mamą też mogła się pobawić) ale jeszcze nie miałam odwagi w nią zaingerować... To będzie Wasza wina jeśli ją spaskudzę ;) bo nabrałam do tego chęci po tym poście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jej nie spaskudzisz. A jeśli to nakryjesz ja tym pledem co ostatnio wydziergałaś i po problemie:)

      Usuń
  2. Kuchnia oczywiście jest cudna ale ta kanapka z ser i pierogi mnie powaliły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchnia wygląda cudnie! Dziewczyny, super robota! Z małego potworka zrobiłyście piękny mebelek :) Gratulacje! Wszystkie te dodatki tylko uzupełniają dzieło. Na pewno Maja będzie się nią świetnie bawić

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchnia, pierwsza klasa! a te dodatki, aż chciałoby się być znów dzieckiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kuchnia :) i jaka smakowita kanapka :)

    dziekuję bardzo za wyróżnienie :* jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie!
    Kochane, ta kuchnia... o, matko i córko! Jest obłędna! Piękna! Mnie tak się marzy dostać w swoje łapki coś podobnego i zmalować. Dlaczego Jagna już taka duża? :((((

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod ogroomnym wrażeniem :) przesliczna i zmiana ogromna
    noemisoul.blogspot.com
    malinovva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę taka kuchnię w dużych rozmiarach:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jenyyy, jest cudna! Musicie być najlepszymi ciociami pod słońcem! I ta cała sekcja spożywcza, czaaad!
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie, miło mi niezmiernie :)
    Pozdrawiam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za cudo:) Pracy moc, ale jaki powalający efekt. Jestem pod wrażeniem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak fajnie być małą dziewczynką...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kuchnia, a te szczegóły :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna ta kuchnia <3 sama bym taką się pobawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym w ten słoneczny poranek poinformować o wyróżnieniu Versatile: http://projekt-sviloprejka.blogspot.com/2013/08/mie-wyroznienie.html
    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesc Dziewczyny,
    kuchenka Mai jest bajeczna, dbalosc o doslownie kazdy detal jest imponujaca (tez taka chce hihi ;)
    Bardzo dziekuje za wyroznienie, tu od razu napisze ze najwieksza przyjemnoscia jest dla mnie robienie zdjec na blog, dlatego tez mam drugi z fotografiami.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze, zatkało mnie! To jest po prostu bajeczne, ja też chcę taką kuchnie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszła świetnie! A torebka na mąkę i buraczki - rządzą ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczna! idealna , jak spod "igły" Cath Kidston

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie była naszą inspiracją, bo nie wiedziałyśmy o jej istnieniu, ale spr. teraz jej stronę.Od dziś inspiracją będzie na pewno!Dzięki!

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Co? Szkoda, że zapomniałaś mi o niej powiedzieć:)Dojadę Cię za to dzisiaj!

      Usuń
  20. Ogromnie dziękuję za nagrodę. To miło być wyróżnionym przez tak kreatywne grono:-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tej kuchni !! A moja mała była by wniebowzięta choć czuje ze ja bym częściej się przy niej bawiła :P Gratuluje.
    Fajny blog ! uwielbiam takie "drugie życie" dla starych rzeczy ;)

    http://loli-la-lu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kibicowałam kuchni od początku! I miałam rację, że wyjdzie Wam cudnie! A te akcesoria ... Już zgapiłam i wydziergałam filcową kość i szarpak dla tildowego psiaka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. łał! jestem pod wrazeniem.. ile misternej pracy w detalu .. boska kuchnia Maja musi miec ogromna radochę :) ja bym miała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kawał niesamowitej roboty i jeszce te wszystkie filcowe jedzonka! Genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyszło, zakochałam się, zapisuję się do obserwujących i zastanawiam dlaczego wcześniej tu nie trafiłam...?

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny dzięki Wam uszyłam fartuszek :) A Waszą prześliczną kuchnią zainspirowałam się tak bardzo i tak mocno mi siedzi w głowie że postanowiłam zmajstrować kuchnię dla mojej córy :) Dechy dziś kupione w leroy, zawiasy i gwożdziki też - będę działać! :) Dzięki za inspirację :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kuchnia-marzenie. Zakochałam się w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG! przeurocza ta kuchnia! Malutka musi być zachwycona! zazdroszczę takiej zabawki :) a cała "spożywka" jaka cudna, te pierożki, truskaweczki, kanapka! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Metamorfoza nie do poznania. Pełna uznania jestem dla dodatków! Szczególnie dla kanapki z serem żółtym:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow efekt niesamowity. Jaki budżet takiego czegoś? Co do Remont posadzki przemysłowej Katowice - czy korzystacie z takich rozwiązań?

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, bardzo wyraźna zmiana na plus. Bardzo mi się podoba - generalnie akcesoria kuchenne też są nowe?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!