O nich


Oto Addicted to Crafts w komplecie. 
Mają bardzo oryginalne i niepowtarzające się imiona. 
Aśka, Ewa i Aśka.

Jest ich 3. Ciągle coś knują i wydaje im się, że wszystko można zrobić własnoręcznie. Chodzą po sklepach, węszą i wyśmiewają jakość i ceny rzeczy, które jak twierdzą w prosty sposób można samemu zrobić. Gdyby ekspedientki wiedziały, że kiedy robią sobie foty telefonem z przedmiotem, który im się podoba tylko po to, żeby w domu samemu zrobić lepszą wersję tej rzeczy, nie byłyby takie pobłażliwe dla tych „niewinnych" wygłupów. 

Pisałam to ja. 

Kotka Tosia. Ta po prawej:)

Znana również jako Antonina Kotowska





19 komentarzy:

  1. bardzo fajnie się zapowiada - trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To dzięki tym szarym prostokątom na oczach:)

      Usuń
  3. dobra zapowiedź, będę tu węszyć Wasze hand-mad'y i postępy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, już Was uwielbiam! ♥
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasz program bardzo mi się podoba, mam z niektórymi rzeczami podobnie...sama...sama..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w partii:)Liga rządzi, liga radzi, liga nigdy Cię nie zdradzi:):):)

      Usuń
  6. Genialny blog! Odkryłam 3 sekundy temu, zostanę na kilka h! Plus motto, które przyświecało mi kiedy zakładałam własnego bloga:) love it :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ligo, która rządzi i radzi - wyśmiewanie cen w sklepach i oglądanie pt. "jak to jest zronione" mam opanowane do perfekcji - łączę się z Wami mentalnie, energetycznie i przez listę obserwatorów. Czuj duch!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa i tak cię poznałam :D gratuluję :) fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko tej '' z lewa'' ( z lewa zdjęciowego;-))nie znam, reszta ''skatalogowana'' na żywo, ach nie! Tośki jeszcze nie miałam ''przyjemności''!niebawem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uprzedzam. Poznanie Tośki nie będzie przyjemnością... ;)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!