środa, 26 marca 2014

KOT ART - WYNIKI WYZWANIA




WYZWANIE KOT ART ZAKOŃCZONE!

:D:D:D

Baaaaaardzo dziękujemy Wam za tak liczny udział i stworzenie tylu pięknych, inspirujących, ciekawych, niepowtarzalnych kocich wytworów Waszych łapek. Żeby nie przedłużać oto lista zwycięzców:

Miejsce I 

NAGRODY: Bon o wartości 100 zł od FabryQ, prenumerata magazynu Molly Potrafi do końca 2014 r. oraz numer specjalny CZAS NA FILC - KREATYWNE RĘKODZIEŁO Z FILCU

Miejsce II 

NAGRODY: Bon o wartości 50 zł od FabryQ, prenumerata magazynu Molly Potrafi do końca 2014 r., numer specjalny CZAS NA FILC - KREATYWNE RĘKODZIEŁO Z FILCU oraz książka od Wydawnictwa Galaktyka "Zaklinacz lwów"

Miejsce III
NAGRODY: prenumerata magazynu Molly Potrafi do końca 2014 r., numer specjalny CZAS NA FILC - KREATYWNE RĘKODZIEŁO Z FILCU oraz książka od Wydawnictwa Galaktyka "JAK KOT Z KOTEM"

Mijesce IV- X 
NAGRODY: prenumeraty magazynu Molly Potrafi do końca 2014 r.


NAGRODY SPECJALNE

GDAŃSK

Kupon o wartości 100 zł do zrealizowania na dowolny z prowadzonych przez "Koty na Płoty" kurs szycia, w ich pracowni w Gdańsku przy ul. Krzywoustego 3.
WARSZAWA

Wyjątkowa mini-sesja dziecięca wykonana przez DDF Studio


WSZYSTKICH ZWYCIĘZCÓW PROSIMY O WYSŁANIE NA ADRES MAILOWY 
addictedtocrafts.blog@gmail.com
1. NAZWY BLOGA
2. IMIENIA I NAZWISKA
3. ADRESU NA JAKI MAMY WYSŁAĆ NAGRODY
4. ADRESU POD JAKIM CHCECIE OTRZYMYWAĆ PRENUMERATĘ MAGAZYNU MOLLY



PS. APEL

Fakt, że same nie mogłyśmy wziąć udziału w KOT ART, choć na nagrody leciała i nam ślinka, odbiłyśmy sobie udziałem w konkursie CO KRYJE TWOJA PRACOWNIA. 

Może też zechcecie wziąć w nim udział. 

A jeszcze lepiej byłoby gdybyście nie robiły nam konkurencji tylko zagłosowały na naszą PRACOWNIĘ;)

Szczegóły tutaj: KLIK

Poznacie ją bez trudu, bo na pierwszym zdjęciu jest Antonina Kotowska. 
Posta zamieściłam jako ja, czyli Joanna Stępniewska. 

Jest prawie na samym dole strony konkursowej. 

Narazie mamy 8 głosów... Daleko z nimi nie zajedziemy;)

Pomocy!

:D:D:D



37 komentarzy:

  1. :(
    a poza tym :) , gratulacje dla wszystkich.
    Co do pracowni - klik.....ale świetne miejsca tam mają dziewczyny do szycia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom!
    Ponieważ ja nadal marze o swojej pracowni zagłosowałam na Waszą (strasznie daleko ją zamieściłyście!) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Garatuluję zwyciężczyniom! No i oczywiście bardzo się cieszę z 5 miejsca, 105 głosów i prenuneraty :D miły prezent na pierwsze urodziny! Zapraszamy do mnie na urodzinowy filmik :) http://tworzebolubie.com.pl/to-juz-rok/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom!
    Moje czwarte miejsce jest super :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom :-)!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczyny! ja tam kotów nie lubię, ale niech Wam Bóg błogosławi... ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak się cieszę z prenumeraty!!!

    O jak mi smutno, że Piątka ominęła sesja...Buuuu :((((

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkim zwycięzcom!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wygranych :)
    Tym razem się nie udało, ale i tak cieszy mnie tak duża ilość głosów :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, Dziewczyny gratuluję!!!! Dwa z moich serduszek wśród nagrodzonych, więc cieszę się ogromnie!!!
    P.S. głos swój na pracownię oddałam. Z obserwacji: straszny burdel na innych zdjęciach, a u Was tak czysto, że Wam jeszcze nie uwierzą, że coś w ogóle robicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bububuuuuu :( cieszcie się Szczęściary zasłużyłyście Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wasza pracownia polubiona :) I WIELKIE dziękuję za nagrodę specjalną. Jest mi strasznie miło. Wszystkim, którzy na mnie głosowali obiecywałam, że wygram i się udało :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet J. polubił Waszą pracownię ;)
    ...ale jakby powiedział to Adaś Miauczyński "DŻ*** K*** J*** .P***" kto przygotował ten konkurs na FB , przecież tam trudno cokolwiek znaleźć, 15 min szukałem Waszej. uffff;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla nagrodzonych, niesamowita ilość kotów się zebrała :) Idę głosować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla wszystkich wspnaiłych twórców:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam ;) Liczę, że zrobi to jak najwięcej osób

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla Wszystkich, którzy podjęli wyzwanie... nie wiem jak Was, ale mnie to zmobilizowało do wielu rzeczy...............
    i gratulacje dla Zwycięzców! :))
    i... juuuupiiiiiii!!!! moja wielka radość z zacnego miejsca Kota Bananowego w pierwszej dziesiątce...


    p.s. polubiłam Waszą pracownię w konkursie... tyle w niej światła... mmm... sama też od kilku dni przymierzam się do pokazania swojego miejsca... chyba znów mnie zmobilizujecie :D
    trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzy dni bylam kompletnie odcięta od internetu, dziś wreszcie właczam i cóz oczy moje widzą! Ze wzruszenia to one niewiele widzą :D! Gratuluje wszystkim Zwyciężcom, dziękuję za głosy.

    Pracownię, rzecz jasna, kliknęlam :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!
    Moi faworyci także z nagrodami, fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwycięzców!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za zabawę!:) ogromnie cieszę sie z nagrody:) pracownia polubiona i życzę powodzenia w konkursie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielkie dzięki, wszystkim głosującym, mega szczęście dla mnie, pożeraczki kreatywnych pomysłów ;o) KOCHAM WAS, BUZKA, PIECYK

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulację, moim zdaniem jak tak sobie przeglądałam to ciężki wybór miało Jury. Wszystkie pracy były śliczne i inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba przyspałam, bo Was nie znałam.
    W ulubione dodałam, całość obejrzałam.
    (Rym przypadkiem wyszedł).
    No szkoda, że wcześniej tu nie trafiłam, kociara jestem od zawsze, trudno, może następnym razem.Natomiast Waszą plecionkę dziś zrobię:) Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje Szczęściarzom:)))
    Moje typy są wśród zwycięzców, ma się to oko w pończosze;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję serdecznie za głosy:) Gratuluje wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja nie fejsowa, i nie mam jak zagłosować :-(. Ale obiecuję zmobilizować fejsowych do głosowania.
    Gratulacje dla kototwórców.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za super zabawę ! Niestety nie udało się ale i tak jestem zadowolona z tych głosów , które otrzymałam. Dziękuję tym . którzy głosowali :)
    Gratki dla zwycięzców!

    Głosik zaraz oddam:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję zwyciężonym miłośniczkom kotów :D Dzięki za zabawę i do następnego razu!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje dla wygranych :-). Fajnie było wziąć udział :-). A już głosuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za zabawę
    gratulacje dla wygranych
    gratulacje dla pozostałych

    do zobaczenia na naszych blogach!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym pomóc ale mnie na F nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!