poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Zdobycz z Rossmana


Muszę częściej wyskakiwać po szampon do Rossmana. Ostatnim razem oprócz głównego celu mojej wizyty w tym sklepie, wróciłam z czymś co nazywa się szczypce do dziurkowania i nitowania.
Niecałe 20 zł i tyle radochy. Mamy już pomysł jak je wykorzystać, ale na razie, zdradzę tylko, że nie będziemy nitować tkaniny :)  












PS. Dostałyśmy od sviloprejki wyróżnienie :)

 

Dziękujemy!

Bardzo lubimy je dostawać, bo to zawsze okazja do poznania blogów, o istnieniu których nie miałyśmy pojęcia i okazja do tego, aby dać sygnał, że podoba nam się to co robi ktoś. 

Tym razem tych ktosiów mamy wyznaczyć 7 i zdradzić 7 faktów o nas. Wybrane osoby powinny zrobić to samo, ale nie nalegamy:) 7 faktów to dużo:)

7 faktów o nas:

1. Bloga prowadzimy we 3 - w składzie dwie Aśki i Ewa. 

2. Kiedy w 1995 roku trafiłyśmy wszystkie 3 do jednaj klasy w liceum, Aśkę znałam już od 10 lat:)
Ewa była nową przyjaźnią, ale jak widać na lata.

3. Mamy bardzo wiele wspólnych zainteresowań, stąd pomysł na prowadzenie razem bloga.

4. Potrafimy spędzać godziny na kłótniach pt.: Która z nas będzie następną Martą Stewart:)
Każda nieskromnie uważa, że jej się ten tytuł należy:)

5. Każda z nas ma pod łóżkiem wór ze ścinkami materiałów. To taki nasz znak rozpoznawczy:)

6. Każda z nas potrafi bezbłędnie rozpoznać kiedy ta druga po prostu myśli, a kiedy myśli twórczo:) 

7. Kolejnym własnoręcznie wykonanym wspólnie projektem, który pokażemy na blogu, będzie ZIELNIK Z PODRÓŻY, który wykonałyśmy na wyzwanie Polskie Handmade, w temacie wakacje zagraniczne.


7 wyróżnionych:







33 komentarze:

  1. Och, toż to idealna nitownica do scrapu! I tylko 20 zł... Chyba wyślę po nią moją Mamę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tak dodam, bo sama używam, a nie wiem, czy wiecie, że można kupić w sklepach scrapowych nity o różnych kształtach: ja mam np. gwiazdek, dłoni, motylka, słoneczka.

      Usuń
    2. Naprawdę??? Nie, nie wiedziałyśmy! Naprawdę jakieś uwstecznione jesteśmy:)

      Usuń
  2. I ja to przegapiłam??? może jeszcze uda mi się znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sklepie mają czasem takie smaczki. Choć jak się okazuje nie jest to taki deficytowy towar jak nam się wydawało:)

      Usuń
    2. Już mam :) będę się bawić :)

      Usuń
  3. Oj, przydałoby mi się takie coś. Mam nadzieję, że jeszcze leży na półce w sklepie i czeka na mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecę do Rossmana! A w ogóle to przez Was tylko grzebię po blogach, które linkujecie...
    I coraz mi smutniej- "z czym do ludzi, Jarecka, z czym do ludzi..." :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki sprzęt możecie kupić również w Brico i w każdym metalowym. Ja używam do ozdabiania kartek, fajnie wyglądają na tagach. Fajnie, że jesteście razem:) Dbajcie o tę przyjaźń, bo to "rzadki towar" na dzisiejszym rynku:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę:) Jak to dobrze swoje odkrycie z kimś podzielić. Człowiek się czegoś dowie! Co to znaczy na tagach?

      Usuń
  6. Dziękuję serdecznie dziewczyny bardzo mi miło, że zwróciłyście uwagę na mój blog. Buziaki i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna informacja! Mam nadzieje, że w Rossmanie obok jeszcze jakieś są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Rossmanie takie cuda? muszę jutro iść kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoją nitownice i dziurkarkę upolowałam w Rossmanie już w zeszłym roku i również cieszył mnie fakt jej nabycia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kupiłam podobny gadżet w Lidlu, też w niezłej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczypce super! Też je mam- tyle, że z Tchibo:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za wyróżnienie. Bardzo mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia :) szkoda że tak rzadko zaglądam do rosmanna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gadżet bardzo fajny też mam z innej firmy ;) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny gadzet!tez chce taki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też ją mam:) Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyróżnienia:) Blog faktycznie super. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam, mam,od kilku lat identyczny zestaw! Przydatna rzecz. Teraz muszę zapolować na przyrząd do nabijania nap. Jak znajdziecie, dajcie cynk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje wyróżnienia! Ja mam taki zestaw lidlowy:) Może nie jest cud, ale na moje potrzeby jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!