środa, 2 października 2013

WWW czyli WYNIKI WIANKOWEGO WYZWANIA:)



 


Niekwestionowaną zwyciężczynią wyzwania jest Sylwia
i jej ptysiowy wianek. Zdobyli razem 52 głosy!:)





Drugie miejsce i niemal tyle samo głosów, bo 50, zdobyła nasza Jarecka i jej poducho wianek!:)



 

 Wianek Ani, też z ciasta, ale zakładamy,że niejadalnego :)  zdobył 46 Waszych głosów! 
Tym samym Ania również stanęła na podium!:)

Nagrody z ogromną przyjemnością wyślemy, jak tylko prześlecie nam swoje adresy na addictedtocrafts.blog@gmail.com i napiszecie, którą misiową podkładkę wybieracie.

GRATULUJEMY!!!

Wszystkim!

PS. To była super zabawa, za którą Wam ogromnie dziękujemy. 
 I już teraz zapraszamy na kolejną. 
Kolejne wyzwanie zorganizujemy bliżej Świąt Bożego Narodzenia. 
Temat: Twój świąteczny projekt DIY. 
Będzie okazja do podzielenia się pomysłami, wygrania kolejnych nagród i wspólnej zabawy:)

Asia2Ewa

***

Wszystkie wianki biorące udział w wyzwaniu i liczbę oddanych na nie głosów zobaczycie tu.




   






35 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Zwyciężczyń!
    A wianek Sylwii jest bajeczny!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra!!! Właściwie to tak, jakbym zajęła pierwsze miejsce, bo wianek Sylwii musiał wygrać, jest (był?) genialny!
    Oprócz niego głosowałam jeszcze na lniany i ten z papieru śniadaniowego, taki delikatny... A gdybym mogła więcej, to jeszce wianek Migotki, Brydzi, Happy housewife! Cieszę się i dziękuję wszystkim za przednią zabawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarecka niech sobie tłumaczy jak chce, ale zajęła II miejsce, a nie pierwsze:)
      A mysz już nie może się doczekać, kiedy tę ze spiżarni pozna:)

      Usuń
    2. I my się myszy-nietoperza nie możemy doczekać! Będzie kłótnia małżeńska, bo Jareckiemu marzy się taka podkładka w pracy... A ja tęsknię za Aleksandrem, cośmy go...kill him... Takie myszy to ja lubię!
      Oj tam, dwa tyciutkie głosy, wielkie rzeczy! ;P

      Usuń
    3. Jarecka, ja do tego posta o zabijaniu nie zaglądam.
      Potrzebuję więcej czasu, żeby do tego dojrzeć, albo po prostu potrzebuję wrednej myszy w spiżarni, żeby żądza krwi się we mnie, jak w Was, odezwała.

      Usuń
    4. O rany, chyba idę do Jareckiej na horror!

      Usuń
  3. Gratulując Szczęściarom, dziękuję za zabawę,bo to zawsze nowe pomysły i znajomości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ te wianki są piękne! Gratuluję Dziewczyny i wygranej i talentu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyń! Świetna zabawa :)
    Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Juuuuuupiiiiii ! Bardzo się cieszę, bardzo dziękuję za super zabawę i pozdrawiam cieplutko wszystkich, którzy oddali na mój wianuszek cenny głosik :) Kobietki gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wianeczki cudne! Gratulacje dla Zwyciężczyń:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ptysiowy jest niesamowity :) Podziwiam pomysłowość i gratuluję wszystkim. Ja się nie wyrobiłam tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli, że dobrze głowowałam na Sylwię :).
    Gratulacje dla Wszyskich zwyciężczyń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyń :) Super ten ptysiowy, co za pomysłowość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wszystkim :) wszystkie zwycięskie prace są bardzo kreatywne i piękne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciezczyn! Dzieki za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje Zwycięzcom! Dziękuję bardzo przy okazji za oddane głosy na mój wianek :) To był wspaniały konkurs. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje !!!!! To była świetna zabawa, już nie mogę się doczekać kolejnej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tu biegam, krążę, czas marnuję, w piecu palę, a tu taka wiadomość!!!!! Dziękuję!!! Uśmiecham się tak, że aż mnie szczęki bolą!!!!! Zaraz zacznę krzyczeć z radości. Bardzo, bardzo dziękuję!!!!! Ostatni raz tak się cieszyłam, jak w stanie wojennym, na dniu dziecka, organizowanym przez pracę jednego z rodziców, na jakimś ogromnym boisku, w bardzo deszczowy dzień wyśpiewałam sobie ringo, takie gumowe, do grania. Śpiewałam wtedy o fasoli ;) "Co tam sadzi pan Jeremi?...." No po prostu sukces, jak wtedy!!!!
    Gratuluję Jareckiej - Jej kwiecisty ponton i mnie urzekł!!! i Ani - robota pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Sylwii, za to prl-owskie wspomnienie i metamorfozę do naszego Wiankowego Wyzwania. To wzruszające:)Chyba za dużo do pieca dała:)

      Usuń
  16. Gratuluje calej trojce. A wam dziewczyny dziekuje za super zabawe.
    usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyniom! Super zabawa i wszystkie wianki piękne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję dziewczynom i dziękuję za super zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla wygranych, a podziękowania dla organizatorek pomysłu na wyzwanie:) Dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje dziewczyny i wielkie dziękuję za wspaniałą zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne prace :) Gratuluję zwyciężczyniom, a Wam dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!