czwartek, 5 września 2013

START WIANKOWEGO WYZWANIA

 
Wyzwania w jakich miałyśmy okazję ostatnio brać udział zorganizowane przez Majstrującą Asię oraz Polskie Handmade to była super zabawa, dodatkowa motywacja do tworzenia i możliwość poznania nowych blogów. Dlatego też same postanowiłyśmy takie wyzwanie zorganizować. 
Zapraszamy wszystkich serdecznie!

Temat wyzwania
 
Chodzi o stworzenie wianka w dowolnej technice. Możecie zrobić wianek na drzwi, własnego pomysłu lub inspirując się tym co pokazałyśmy np. tu lub jeśli macie ochotę stworzyć taki jak pokazałyśmy w poprzednim poście, czyli taki
Wianek może być tematem kartki. To może być również biżuteria. Dowolność jest pełna. 
Chodzi tylko o to, żeby tematem był wianek i żeby był zrobiony waszymi złotymi rączkami.
W ten sposób stworzymy Galerię Waszych pięknych wiankowych prac,a następnie wszyscy razem wybierzemy 3 zwycięzców wyzwania. Będą nimi Ci, którzy dostaną największą ilość głosów.
Każdy z nas będzie mógł głosować na 3 prace.

Terminy

Linki z Waszymi pracami możecie dodawać do 23.09 do godz. 23:55
Głosować będziemy w dniach 24.09- 2.10
Wyniki WIANKOWEGO WYZWANIA ogłosimy oficjalnie 3 października

Zasady

1. Umieszczacie u siebie na blogu post ze stworzoną wiankową pracą, a następnie link tego posta dodajecie tutaj, klikając na dole posta w niebieski przycisk "Add your links"
Każdy dodaje jeden link.
2. Wyzwanie jest organizowane dla Obserwatorów bloga
3. Na swoich blogach umieszczacie poniższy baner z linkiem do tego posta.




Nagrody

Jako, że dla nas wykonywanie prac jest równie ważne, co dobre ich zdjęcia, nagrody są fotograficzne :) Ufundowane przez wydawnictwo Galaktyka, któremu bardzo dziękujemy za przekazanie na nagrody w wyzwaniu tych super pozycji.  

Pierwsze miejsce 

Książka Chrisa Orwiga "Poezja obrazu"
Polecam wam jego stronę chrisorwig.com 

Książka jest świetna. Wojciech Tkaczyński, którego znają Ci, którzy interesują się nie tylko fotografią cyfrową, ale też analogową, napisał o niej tak:

"W dzisiejszych czasach technika fotografowania zaszła tak daleko, że każdy może zrobić zdjęcie poprawne. Ta książka pokazuje, że prawdziwa wartość zdjęć zależy od ich treści. Stanowi doskonałą wskazówkę, jak robić zdjęcia poruszające i pełne emocji."

 
photo:fotomargines.pl

Drugie i trzecie miejsce

"Poradnik fotograficzny" Ross Hoddinott

  Poradnik jest świetny. Jest zbiorem praktycznych porad, jak skutecznie poprawić jakość wykonywanych zdjęć. 

 
photo:fotomargines.pl



Mamy nadzieję, że się przyłączycie!

Do nagród od Galaktyki dołączamy własną produkcję.
Co to jest, dowiecie się klikając tutaj

***


142 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że zdążę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarecka, jak Ty potrafisz puzzle z miliona kawałków w jedno popołudnie złożyć, to z wiankiem do 23 też dasz radę:)

      Usuń
  2. Świetna inicjatywa! Od jakiegoś czasu chodzi za mną pomysł na wianek... w końcu coś uplotę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz super blog! Pierwszy jaki odkryłyśmy, dzięki tej zabawie. Mam nadzieję, że nie ostatni.

      Usuń
  3. dzieki za zaproszenie. super inicjatywa ! i temat piekny. niestety nie dołacze sie z braku czasu.. :( bede kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Tylko czy ja zdążę coś ukręcić?

    OdpowiedzUsuń
  5. :))) oj, to trudne wyzwanie, bo ja taka średnio wiankowa jestem :P muszę sie chwilkę zastanowić...:))))
    A bloglovin się liczy? bo ja już jakoś sie przestawiłam i tam wszystkich podglądam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie! Super zabawa, przylaczam sie i mam nadzieje ze uda mi sie cos stworzyc :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chętna, aczkolwiek nigdy żadnego wianka nie zrobiłam. Mogę jedynie wydziergać coś z z włóczki. Niech si e dzieje wola nieba. Zgłaszam się. Lubię zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałabym coś machnąć;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zabawa i na pewno będzie nie lada konkurencja:) Postaram się i ja coś stworzyć...:)Wklejam banerek, a nad wiankiem pomyślę, a najlepsze pomysły przychodzą nocą... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie wzięłabym udział w wyzwaniu ale niestety we wrześniu nie mam czasu na takie przyjemności :( ale dziękuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda wielka,bo wianek od Ciebie to na pewno byłoby coś!

      Usuń
  11. Dziękuję za zaproszenie... zapowiada się bardzo ciekawie, twórczo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak będzie,patrząc na listę dziewczyn,które się zgłosiły.

      Usuń
  12. Dziękuję za zaproszenie :) Ciekawy temat wymyśliłyście. Pomyślę, co ja mogę w nim zaproponować. I jak to zwykle ze mną bywa, mam nadzieję, że zdążę ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziekuję za zaproszenie:) Nie wiem czy uda mi sie zrobić jakis wianek- jeżeli tak to będzie mój pierwszy w życiu, bo nigdy jeszcze sama nic takiego nie zrobiłam:P
    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie kolejny post to będzie instrukcja jak zrobić wianek:)

      Usuń
  14. Jeśli tylko starczy mi czasu, wezmę udział! Fajne wyzwanie :)
    Pozdrawiam Was i udanego weekendu!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Postaram się coś wyczarować ;) dzięki za zaproszenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, żałuję ze nie wyświetlam się jako obserwator- mam Was w ulubionych w telefonie, a tu nie ma opcji dołączyć do obserwatorów. Ale chyba przesiądę się na komputer żeby nadrobić swój blog, poszerzyć obserwowanych i juz nie przeoczyć takich wyzwań :) dziękuję Wam za tyle cudnych inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy przeszczęśliwe,jeśli się reaktywujesz za naszą sprawą:)

      Usuń
    2. Czuję się zmotywowana:) pozdrawiam:)

      Usuń
  17. O ludku! Świetna zabawa! Muszę tylko włączyć wyobraźnie, która ostatnio szwankuję i mam nadzieję, że dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o rety ! :D w życiu wianka nie robiłam!! :D

    dajcie mi tydzień dwa a ogarnę temat :)
    dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zaproszenie:) Mam pewien pomysł, teraz tylko musze znaleźć czas:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. może uda mi się coś upleść, wyczarować... mam nadzieję, że zdążę! dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielkie dzięki za zaproszenie! Mam nadzieję, że zdążę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko i córko i córko :D tylko kiedy kiedy!! ja cały czas ostrze sobie pazurki na ten w gwaizadki który pokazwyałyście jakiś czas temu...i ciągle nie mam kiedy aaaa ale może dzięki waszemu wyzwaniu się sprężę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że wszystko się udało :D.
    Nagrody cudne i wianek na okładce wyzwania śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało, jest. Prześliczne są te zajączkowe i ze szmatek też.

      Usuń
    2. a mi się Beti podoba a Sylwii jest prześmiesznie ładny :D

      Usuń
    3. Sylwia dała czasu.Wybór będzie trudny!

      Usuń
  24. Dziękuję za zaproszenie i z przyjemnością przyłączę się do zabawy :) Wianek "się robi" ;)
    ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak jak napisałyśmy na blogu Sylwii pod jej postem wiankowym - niesamowite jest to jakie cuda powstają w odpowiedzi na nasze wyzwanie. Ogromnie cieszy, że się do tego przyczyniłyśmy! Ech...serce rośnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radości co niemiara!!! Dziękuję jeszcze raz za taką super zabawę :))))

      Usuń
  26. dziękuję za zaproszenie:) z chęcią się zgłaszam z moim skromnym wianuszkiem:)
    pozdrawiam letnio...i kwieciście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłyśmy i wyprosiłyśmy:) Ogromnie się z tego cieszymy! :):):)

      Usuń
  27. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy. Jeżeli czas pozwoli, to chętnie podejmę wyzwanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią zgłaszam swój udział w zabawie i nieśmiało prezentuję mój wianuszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy.Piękny i w pięknych okolicznościach uwinięty:)

      Usuń
  29. piękne wianki, może też zrobię coś, tak już na jesień
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wprawdzie nie mam jeszcze nawet tego pierwszego, ale zapytam - czy można zgłosić więcej niż jeden? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zgłosić jeden link, a w nim wianków bez liku:) Asia S

      Usuń
  31. Myślałam nad konwencjonalnym wiankiem, ale przecież niedawno zrobiłam różowy wieniec na szyję :) Mam nadzieję, że nie jest to zbyt dowolna interpretacja tematu wyzwania :)
    Pozdrawiam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny wianek Angela! To już 10 pięknych wianków! :)
    Asia S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) przede wszystkim za bodziec :) taki wianek za mną chodził i chodził i tylko dzięki temu wyzwaniu się zmobilizowałam :)

      Usuń
  33. To i mój wianek dołączył do tego pięknego towarzystwa :) Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  34. zupełnie przypadkiem -dzięki Deliratio- i ja mam szansę zgłosić swoja pracę )

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Sama nie mogę w to uwierzyć ale właśnie dzisiaj siedziałam i kleiłam wianek...to nie może być przypadek :) z ogromną przyjemnością wezmę udział w Wyzwaniu...jutro postaram się zrobić zdjęcia i podzielić sie nimi z Wami :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z wielką przyjemnością przyłączę się do zabawy, bo wianki uwielbiam...
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Wianek dodany, mam nadzieję że taki może być :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za zaproszenie :) Z ogromną ochotą wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale moja droga! Piękny jarzębinowy widziałam u Ciebie na blogu!Asia

      Usuń
  39. Z nieśmiałością zgłaszam się do wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak się cieszę, że się wyrobiłam :) i mogę zagościć u Was :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również.Kolejny oryginalny wianek!Decyzja, na który głosować,nie będzie łatwa.

      Usuń
  41. Dziękuję za zaproszenie :) Pierwszy raz robiłam taki wianek, z wrzosów!
    Bardzo mi się podobają wianki a tu jest ich coraz więcej i jakie piękne :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  42. Również biorę udział w zabawie!;)
    Dziękuję za zaproszenie;)
    P.S.wianek dodany;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna zabawa, dołączyłam z nr 32:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczom własnym nie wierzymy! 32 wianki!!! Dzięki kochane. Co za radocha:)

      Usuń
  44. Witam Was bardzo serdecznie :) Przez przypadek trafiłam do Was i ciesze sie bardzo poniewaz cudny blog:) Wianek moj wstawilam z nr 33:)))) Super zabawa:) Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że do nas trafiłaś. Przypadków nie ma:) Pędzimy do Ciebie:)

      Usuń
  45. Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Lubię i często robię wianki bez i na okazje:) Piękne prace, będzie trudny wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki za zaproszenie -pozdrawiam ciepło ''waszą trójcę''-aga

    OdpowiedzUsuń
  47. Juhu, zdążyłam! Z numerkiem 41. Myślałam, że się nie wyrobię. A tak bardzo mi zależało :) Pozdrawiam Was dziewczyny i dziękuję za zaproszenie do tej fajnej zabawy. Magda

    OdpowiedzUsuń
  48. zdążyłam :) a czy jest możliwość zmiany obrazka jeszcze ? bo ten co dodałam nie wygląda ładnie jako miniaturka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sama skasować dodany link i raz jeszcze go dołączyć.

      Usuń
  49. Nieśmiało zgłaszam swój wytwór. Wianki cudne i można wpaść w kompleksy ;)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  50. dziewczyny no to zdążyłam uff dziekuje za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiedziałam o konkursie...ktoś mi zaproponował, abym wianek z dzisiejszego posta na konkurs wrzuciła:)...więc to czynię:)
    Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  52. Uf udało się ostatnim rzutem na "teśmę"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, aż mam ochotę klasnąć w ręce, ale nie da się jednocześnie klikając w klawiaturę:)

      Usuń
  53. dopisuję się do zabawy....po raz pierwszy biorę udział w wyzwaniu...pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja, chyba ostatnia :-) Czy musi być to wianek z tegorocznego września? Nie umiałam się zdecydować, który swój zgłosić i wybrałam starszy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również na ostatnią chwilkę, lubię wyzwania w których moja masa solna daje sobie radę :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  56. Kurka, Ty to masz stalowe nerwy, żeby o tej porze link dodawać:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Poniosło mnie... Sorki, ale musiałam dodać drugi :))))))

    OdpowiedzUsuń
  58. Kochane! Jest 23:55.
    58 wianków i nadprogramowy talerz Kurki:)
    Zamykamy zgłoszenia do Wiankowego Wyzwaniu, po to, żeby już od jutra przebierać, wybierać i głosować na te najpiękniejsze.
    Miłych snów!
    Wszyscy idziemy spać. Kurka też! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteście bezlitosne! Wybrać 3 z 59 wianków! ;-)
    Jakoś się udało, ale to niemal tortura!

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie zdążyłam dodać mojego wianka, a specjalnie robiłam kilka dni temu. Szkoda :( no cóż spróbuję zagłosować, ale te Wasze wianki są tak cudne że trudno wybrać...
    pozdrawiam
    http://malafarmaaniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo trudno wybrać tylko trzy. Każdy ma w sobie coś niepowtarzalnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ciężki wybór, ale jakoś udało mi się zagłosować :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Było dość ciężko wybrać, ale udało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ojej, bardzo chcę wziąć udział, mam nadzieję, że się czasowo wyrobię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja już Ci odpowiadam. Nie wyrobisz się.:)
      PS. Czas na dodanie wianka był do wczoraj.

      Usuń
  65. Głosy oddane! Gratuluję Wszystkim uczestniczkom wspaniałych pomysłów i prac, wybór był bardzo trudny!

    OdpowiedzUsuń
  66. głosy już oddane, wybór graniczył z cudem;)

    OdpowiedzUsuń
  67. jakie zdolne kobiety! :))) pozdrowienia dla wszystkich autorek wianuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne wianki - wybór okropnie trudny!

    OdpowiedzUsuń
  69. wianeczki sa pzrecudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  70. glos oddany :) choc wybor strasznie trudny!

    OdpowiedzUsuń
  71. Przecudne wianki! W niektórych się zakochałam po uszy :) Zagłosowałam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  72. kurcze strasznie trudno wybrać tylko 3 :) bo podoba mi się znacznie znacznie więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie zdążyłam zrobić, a nie chciałam pokazywać stary wianek, bo to nie o to chodzi... Zresztą, jak zobaczyłam te cuda....Postanowiłam zatem jedynie zagłosować.... Uuuuu, babeczki! To nie było łatwe! Zdolne bestyjki jesteście! Bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  74. Co prawda ze swoim nie zdążyłam, ale za to zagłosowałam na 3 moje faworytki. No i tak Wam powiem, że niełatwo było wybrać, bo wszystkie wianki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Aaaa! Sylwia, tylko nie wybierz myszy! Mysz musi być moja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratulacje dla Zwycięzców!! Dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję, piękne wianki wygrały!
    a ja się cieszę z 13 miejsca - dziękuje za wszystkie głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję zwycięzcom! Bardzo dziękuję za wszystkie głosy oddane na mój skromny wianek :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!