poniedziałek, 23 września 2013

Nie pije kawy, a do Tchibo polazła...

 
Jako jedyna z naszej Trójcy kawy nie piję, ale kiedy dostałam link do kolekcji Tchibo z art. do szycia, materiałami, a nawet maszyną, to mimo zakazów, aż pisnęłam z radości, siedząc za biurkiem w pracy. 
Piszczeć nam nie wolno:)
Kiedy jednak organoleptycznie zbadałam całą ofertę, jedyne na co się zdecydowałam to rolujący nóż, którego nie miałam w swoich przyborach. 
Patent jest super! Ten, który kupiłam ma 3 różne rodzaje ostrzy i tnie znakomicie. 
Miłą niespodzianką było to, że nóż był zapakowany nie tylko w pudełko, ale również w etui przewiązywane kokardką, w którym jest miejsce na nóż i ostrza. 
Bardzo to z ich strony miłe. Nie musieli:)
Zdecydowałyście się na coś więcej?







=== Miłego tygodnia ===

Dziewczyny z Addicted to Crafts

:)

PS. Jeszcze tylko dziś do końca dnia można dodać wianek do Wiankowego Wyzwania, a już jutro rozpoczniemy głosowanie:)


46 komentarzy:

  1. Ooo faktycznie sympatyczne :)
    cena też raczej przystępne (ma aż 3 ostrza!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) Zmiana ich nie jest jakaś przyjemna,bo trzeba śrubę zakręcać i odkręcać,ale co chwila się tego nie robi:)

      Usuń
  2. Jak to nie wolno piszczeć w pracy? ;) Niedopuszczalny zakaz ;)
    A nożyk całkiem pomysłowy i pięknie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gadżet fantastyczny! Musze sobie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię sobie coę takiego. Zaraz po tym jak dostanę maszynę wydłużającą dobę do 48 godzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym nożem niestety można tylko coś ukroić:)

      Usuń
  5. no pacz Pani - a ja wczoraj ten nóż macałam w Tchibo (właśnie po niego smarowałam wrotki specjalnie na miasto...) i stwierdziłam, że on pewnie nie ostry bo ta stal tak lipnie wygląda. Dzisiaj po niego wracam w takim razie, skoro testy przeszedł pozytywnie haha. A to etui mnie rozbroiło - już już wczoraj prawie kupiłam bo stwierdziłam, że tak pięknie zapakowane to dlatego warto :-D... Dzięks za opinię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha - kupiła, a jak!
      ostatnią sztukę :-) i już ślizgam nim po filcu :-D

      Usuń
  6. Ja piję tylko granulowaną ale w Tchibo uwielbiam zapach tej mielonej. No i czasami mają prawdziwe skarby za przyzwoitą cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, żeby nic mi w przyszłości nie umknęło zamówiłam sobie ich newsletter, ale nie wiem dlaczego przy tej okazji potrzebują kilka innych informacji typu data urodzenia, dane personalne itd. Pierwszy raz się z tym spotykam, żeby tak z danych, przy okazji zamawiania newslettera, jakaś firma tak wiskała:)

      Usuń
  7. Kupiłam nożyczki , a nad nożykiem się zastanawiałam , jak jeszcze bedzie to go kupię .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ząbkami, czy zwykłe? Ja się nad tymi z ząbkami jeszcze zastanawiam, ale w sumie jak mam teraz ten nożyk z taką końcówką, to może dam sobie spokój:)

      Usuń
  8. ale świetny ten nóż, nie mówiąc już o ślicznym etui:) Ja też kawy nie piję, a do Tchibo też mnie ciągnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę z Twojego wyznania:) , że nie ja jedna!:)

      Usuń
  9. Fajniutki, ja również wybrałam się na zakupy do Tchibo i wyszłam z dwoma kuponami materiału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oczywiście się zasadzałam, ale wtedy mym oczom ukazała się komoda z pozrywanymi spodami szuflad od ciężaru materiałów:)

      Usuń
  10. uuu jaki super, i rzeczywiście ta nazwijmy to kolekcja kusi bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam ten nożyk. Potwierdzam, jest super :) Robota przy tym idzie jak złoto :) Ja z tej kolekcji wybrałam jeszcze matę, bo bez niej ani rusz. Pozdrawiam :)
    Ja piję kawę gotowaną z przyprawami korzennymi i miodem. Pyyyycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam tyle wyobraźni. Mózg mi zalała radość z nożyka i mata mi nawet do głowy nie przyszła, a mam tylko taką małą jak na zdjęciu, więc nie podziałam:)

      Usuń
  12. Też się zastanawiałam nad nożykiem, ale ostatecznie kupiłam narzędzie do obszywania guzików :). Sklepik bardzo lubię, szczególnie, gdy pojawiają się kolekcje craftowe ;).
    P.S. Oj, żałuję, że przegapiłam wiankowe wyzwanie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest dużo czasu na wianek. Całe 5 godzin!:)

      Usuń
  13. I ja jestem nie pijąca kawy :)))
    A o takim nożu to marzę od roku, ale jakoś zawsze jest coś ważniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to, że też kawy nie pijesz, chyba Ci go oddam:)

      Usuń
  14. o oo ciekawy sprzęcik :) jestem taka zacofana, że jeszcze takiego urządzenia nie widziałam :D ale też chcę! :D muszę skoczyć do Tchibo
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślisz, że dlaczego ja taki post zamieściłam? Ja też kochana tą Amerykę niedawno odkryłam:)

      Usuń
  15. hehe, tez to kupiłam, juz z miesiąc temu (koło mnie wczesnej wszystko sprzedają) - i nawet posta mam o takich narzędziach tez, tylko jakoś czasu na publikacje brakuje... czuję się zmobilizowana teraz :) wianek udało sie jednak dodac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ale ja kupiła ciut więcej, chociaz niby mam, to jednak te kolorki zachwyciły mnie i prujka i nożyczki też są moje :)

      Usuń
    2. Ja to na temat Twojego wianka zaraz idę elaborat pisać na Twojego bloga. No co za cudo!
      A prujka też kropeczką kusiła, ale się opanowałam, bo wymyśliłam, że taką zwykłą obsadzę w coś co znajdę lub u stolarza zrobię i pomaluję sobie jeszcze ładniej. Chociaż te myśli to miałam odnośnie szydełka, a nie prujki. Ale w zasadzie prujka jest u mnie częściej w ruchu:)

      Usuń
  16. Fajowy nożyk!!! i tak pięknie zapakowany :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto pewnie też nim dałoby radę ukroić:)

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podawanie nazwy jakiejś firmy w poście najwyraźniej wabi spamowe komentarze z reklamą

      Usuń
  18. Nożyk super, sama bym chętnie taki chciała mieć. Nie dość, że w pięknym kolorze, w etui to jaki praktyczny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra ten nóż :) może kiedyś się skuszę :) na taki zakup. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię Tchibo, i to nie tylko ze względu na kawę, mają bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja piję kawę tylko z ekspresu saeco - pychota! mam juz taki w pracy, a za tydzień będe też miała w domu ;D a w tchibo podobnie jak Ty kupiłam raz akcesoria do szycia i obrus... lubię sie tam czasami przejść pooglądać te gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!