środa, 13 września 2017

POMPOWNICA


Nie wiem czy znajdzie się tu ktokolwiek kto będzie pamiętał post o śmiercionośnym kominie, ale tych  którzy znają tę historię nie zdziwi fakt, że z tej samej włóczki, tylko w innym kolorze odważyłam się coś zrobić dopiero po upływie 3 lat.

Tym razem jednak poszło mi zdecydowanie lepiej i nikt i nic nie ucierpiało.











Nowy komin zrobiłam według tego WZÓRu. Wyszedł oczywiście, nie wiedzieć czemu, inaczej niż na zdjęciach poglądowych, ale jestem z niego zadowolona💚💛💜 





PS. Poniżej, moja przyjaciółka POMPOWNICA. Chyba nic z domowych sprzętów nie sprawdza mi się tak dobrze w temacie robienia pomponów jak owa pompownica z wyciskarki do pyrów. 
Najpierw nawijam na tej szerszej części, wiążę, zsuwam na chudszą i bez problemu przecinam. Super patent. 



PS2.Liczyliście kiedyś ile macie doniczek z roślinami w domu? 
Czekam na informacje o Waszych rekordach na Instagramie.
Dziś słyszałam o kobiecie, która ma ich w mieszkaniu 600

😻😻😻

Dobrej, ciemnej nocki. 
Zanim zaśniecie zajrzyjcie jeszcze na nowy post do Agi


13 komentarzy:

  1. ależ głęboka czerwień, wyszło ekstra i wzór jak najbardziej atrakcyjnie się prezentuje. Niech się ciepło nosi. A z tym pomponem to ja spróbuję, bo moje takie przedziwne wyszły.
    A kwiaty, no cóż aktualnie to chyba nie mam szans na pobicie rekordu... w domu sztuk 3. Wszystko chce zjeść kiciuć... nawet, te przyniesione z łąki długo nie postoją bo od razu je obwąchuje...ale mam jeszcze roślinki w akwarium...choć one nie są w doniczkach, więc pewnie się nie liczą. No i jeszcze mam te na balkonie ale to zioła i pewnie nie za długo pożyją. Nie mam szans na rekord:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanno, nie mam czasu na liczenie donic. Zarobiona jestem;) Domy stawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko!Widziałam, że za instytucje publiczne się ostatnio wzięłaś.

      Usuń
  3. Prześwietny!!!!
    Haha, a ja się zastanawiałam co to za tytułowa pompownica ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, tylko trochę przykrótki. Jedno okrążenie szyi wieje, dwa okrążenia duszenie:)

      Usuń
  4. Świetny! Podoba mi się i szczerze mówiąc dziś na spacer nie pogardziłabym takowym... Ech lato, wracaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się robi, bo oczka potrójnie nawijane. Robisz jeden rząd, a objętościowo przybywa trzech:)

      Usuń
  5. Jak ja bym chciała mieć takie poczucie humoru! :)
    Ilość doniczek w domu: ledwo dychających sztuk 4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam, ale się staram. A u Ciebie, coś czuję, że naturalnie wychodzi :)

      Usuń
  6. świetna pompownica :D:D:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!