piątek, 7 października 2016

PREZENTY TO JA LUBIĘ!



Miałam ja Ci trochę bursztynowych koralików, z którymi nie było wiadomo co począć i tak przeleżały w pudełku po kremie 200 lat. Aż pewnego dnia pojawiła się u mnie Ola, Królowa koralikowych splotów, w temacie swojej nowej pasji, czyli lalek Waldorfskich, o czym było tutaj
Ponieważ mam ja Ci nadmiar materiałów, filcaków i wszelkiego dobra odpaliłam jej na nową drogę szycia promil tego co zbywało. 
I ona w te pędy płacić mi za to. Ale myślę sobie hola, hola, tak łatwo się nie wywiniesz ptaszyno. 
Masz Ty tu pudełko po kremie z bursztynowymi koralikami i zapleć mi co, jak to tylko Ty potrafisz. 
I zaplotła wprawiając mnie w osłupienie. 
Raczej nie noszę biżuterii, ale to co mi wysłała bardzo mi przypasował i nosić zaczęłam:)
Mam apetyt na więcej:)

PS. Ola do czego jest to z hakiem?:)
Na co mam se to nasadzić?

















 











12 komentarzy:

  1. ale sliczności wyszły , a zakładka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zakładka do książki???Ja chciałam sobie to do swetra przyczepić:)

      Usuń
    2. a ja sobie pomyślałam, że to może taki sado maso punkowy kolczyk, co to im więcej bólu i dziur tym lepiej ;)

      Usuń
    3. A może nie. Może Ty masz rację! Ola???

      Usuń
  2. Naszyjnik i zakładka skradły moje serce :) i sobie po cichu pozazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka do książki ;) Chociaż pomysł zrobienia z tego broszki dobry - szkoda takie cudeńko w książkę chować.

    OdpowiedzUsuń
  4. to z hakiem to pewnie zakładka :)

    Ale zaplecione! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała biżuteria a bursztyn jest ponadczasowy :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka, a to z hakiem zasadż w książce, jakiejś ulubionej, zebyś często mogła to podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bursztyn zawsze będzie piękny, w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bursztyn w takiej odsłonie bardzo mi się podoba. Mimo, że nie przepadam za jego kolorem, ta wersja minimalistyczna jest przekonywująca.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!