sobota, 25 lipca 2015

W jak wypoczynek



Miało być o Stasiowych projektach, ale mamy jeszcze jeden zaległy co to nie może doczekać się publikacji. Teraz z braku snu, nawet samo patrzenie na wypoczynki jest kojące. 
Stąd nadeszła stosowna pora aby pochwalić się własnoręcznie uszytymi poduchami na meble balkonowe. 
W sklepie na I jak Ikea, z którego pochodzą meble,  poduchy do kompletu kosztują niemal tyle samo co same meble. 
Żeby więc zaoszczędzić znaczną kwotę w ruch poszedł materiał, który kiedyś kupiłam z myślą o uszyciu płaszcza. 
Zastanawiam się gdzie bym w tym fantazyjnym płaszczu chodziła. Chyba tylko po balkonie:)











24 komentarze:

  1. Ja bym w takim płaszczu chodziła wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty się w Świerszczyk ubrałaś to już nic mnie nie zdziwi;)

      Usuń
  2. Cudowny balkon, bardzo energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz,że ja jak klapnięte byłam tak jestem.Muszę chyba na nim więcej czasu spędzać:)

      Usuń
  3. Piękny sobie kącik urządziłaś na balkonie - nic tylko się wyłożyć z książką ;-). Poduchy zjawiskowe i perfekcyjnie wykończone. Tańsze i lepsze!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfekcyjnie to one mnie wykończyły.Cały dziń je szyłam:)

      Usuń
  4. Absolutnie soczyście i wypoczynkowo.Lato w pełni na balkonie. Super komplet! Bardzo mi się podoba ten zestaw i sam balkon.
    Ps. Płaszczyk? Hmmm... intrygująca koncepcja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się tkanina prezentuje.. zwłaszcza w połączeniu z dostojnym brązem

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, płaszcz też byłby super :)
    Świetny kolorowy kącik, przydało się takie "ożywienie" brązowych mebli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda! Dużo koloru, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewolucja balkonowa - udana :-) Jak na niedospaną poradziłaś sobie rewelacyjnie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w czasach noworodkowych mojego syna, nie posiadając tak cudnego balkonu, zaglądałam ludziom w okna podczas spaceru i myślałam sobie "jakby tu sie spało" . Także ten tego, rozumiem kojące widoki wypoczynkowe ...:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej jak cudnownie! Lubię ogrody, ale marzy mi się taki bardzo osobisty kącik, który będzie osłonięty od świata:) Może jak kiedyś nabędziemy ogród na własność to sobie taki strzelę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. no i proszę, jak pięknie skomponowane! Zdolniacha! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie energetyczne kolory, fantastyczne! Rzeczywiście, płaszcz byłby chyba mało praktyczny, a poduchy są idealne :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!