wtorek, 22 kwietnia 2014

O HOLENDER!



Wybiegłszy z Urzędu Warszawa Bemowo, leciałam na jego tyły, w kierunku parkingu, na którym zostawiłam samochód.Spieszyłam się.
W biegu do auta, ostro jednak musiałam hamować, bo okazało się, że w budynku koło parkingu jest sklep z holenderskimi rowerami. 
Stajnia rowerowa doprawdy imponująca.
Unikaty, niektóre przedwojenne. Piękne, odrestaurowane i zupełnie sprawne.
Byłam naprawdę nimi oczarowana. 

Wieczorem odpaliłam ich stronę internetowa O HOLENDER, a tam w zakładce rowery i akcesoria takie brzydkie zdjęcia, takich ładnych rowerów.  

I dawaj go na kontakt pisać, że te zdjęcia takie brzydkie, że to profanacja takie ładne rowery na tle kostki brukowej fotografować i że takie złe, że gorszych się zrobić nie da.

Ku mojemu zdumieniu rano w skrzynce znalazłam odpowiedź.  Pan Bartek, którego tam spotkałam, napisał, że ze zrozumieniem wypił podaną mu łyżkę dziegciu i zaprasza do współpracy, jeśli potrafimy zrobić lepsze :)
 
Nie spodziewałam się odzewu, bo tak bym przynajmniej nie pisała, że te zdjęcia takie złe, że się gorszych nie da zrobić;)
I z tego miejsca za to przepraszam i jestem pewna, że da się zrobić gorsze. Niewiele gorsze, ale się da... ;)

To było w środę, a w piątek ładowałyśmy już pierwszy rower w komplecie z koszykiem do samochodu, żeby zabrać go jak najdalej od wspomnianej kostki i postarać się zrobić mu godne portrety:)

Na pierwszy ogień poszedł model Europa Exclusive. Piękny, czerwony rower z lat 80'.
Super było nim gnać przez łąki i pola od wschodu do zachodu słońca.
 Exclusive, ale bardzo praktyczny.
 

Jeśli wcześniej się nie sprzeda, będzie można go obejrzeć na imprezie BIKE&FASHION
11 maja na ul. Solec 18 w Warszawie.

Trzymajcie kciuki, żeby to nie był ostatni holender jaki portretowałyśmy:)



























 







 




93 komentarze:

  1. MAM SENTYMENT :) sama mam uzywanego holendra kupionego na targu pod Płockiem.. był brzydki... ale tani :( ale mąż rozłożył na czesci .. naprawił co trzeba.. pomalował na kolor który sobie zona zazyczyła.. zona dokupiła sobie odpowiednie siodełko, koszyk, dzwonek.. a nawet lusterko ;) i mam cacy rowerek za 350 pln ;) .. pieknie sfotografowałyscie klasykę :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwoń głośno tym dzwonkiem jak będziesz koło Hery mknęła:) A koloru to tylko możemy się domyślać :)

      Usuń
  2. jesteście Boskie - dziewczyny! naprawdę podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rower zyskał 1000000000000000000000 punktów do atrakcyjności dzięki tym zdjęciom! Gdyby nie to, że wczoraj zamówiłam swój własny miętowy rowerek to bym się w kolejce po ten czerwony ustawiała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjrzełam stronkę O Holender i rzeczywiście zdjęcia nie są zbyt atrakcyjne. Właścieciel firmy powinien Wam oddać fotografię tych pięknych rowerów. Pierwsza fotka Europy na łące jest zachwycająca. Może i ja kupię sobie taki rowerek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałaś co Izabela napisała. Kto jak kto, ale Ty sama dasz radę z tymi wszystkimi robotami:)

      Usuń
    2. Ha, ha dzięki. Ja bym rower przemalowała na różowy, bo to mój kolor ;)

      Usuń
  5. fajny jest,czerwony,zawsze chcialam taki i obfocony na medal!!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haaa bylam na stronce:P no troche malo atrakcyjnie te rowery sa tam zaprezentowane hiiii

      Usuń
    2. No strasznie! :D A w rzeczywistości są naprawdę super.

      Usuń
  6. Jesteście niemożliwe! Serio napisałyście takiego maila?!?! :) A Wasze fotki cudne! Rower boski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak:) Refleksje pojawiają się po tym jak coś zrobimy:)

      Usuń
  7. Mam również czerwony rower, ale z czarnym koszykiem, jak tylko się zepsuje-a psuje się takie szybko-zainwestuje w taki jak an zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. to holender! o Ci holender... piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie nooo szyk i elegancja. Jak malowany. Śliczny. No i ten koszyk z wstążką, no ja wsiadam i jadę w siną dal. Gratuluję pięknej sesji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście niesamowite:-) :-) z Waszymi zdjęciami rowery sprzedały by się jak ciepłe bułeczki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem:) Ale szanse mają mam nadzieję większe :)

      Usuń
  11. "The Lady in Red" i nic więcej nie napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotki Bosko Boskie:))))
    Ciekawa jestem co powiedział ten Pan gdy zobaczyła Wasze zdjęcia?
    Z wielką niecierpliwością czekam na kolejne Wasze fotosy i mam maleńką prośbę jak znajdziecie różowy albo miętowy to w pierwszej kolejności zróbcie mu sesję.
    Jesteście Mega Mega.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foty się spodobały:) Wzięłyśmy żółty zanim przeczytałam Twój komentarz. Różowy będzie następny:) Miętowy też mają :)

      Usuń
  13. Kiedy to najszczersza prawda, zdjęcia na stronie okropne. Ty pokazujesz taki ładny rower, a tamte to jakby koloru nie miały.
    Panie Bartku, dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
  14. Załatwcie od razu rabat dla Waszych czytelników :) taka marketingowa rada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszechstronne zdolniachy :)

    p.s. na początku posta myślałam, że sobie takie rowerki sprawiłyście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafimy się zdecydować na jeden. Opcja, że będziemy jeździć wszystkimi robiąc im zdjęcia jest lepsza:)

      Usuń
  16. Świetna robota dziewczyny :)
    Aż chce się kupic !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalone kobiety, dobra robota, fotki super a rower z tym koszykiem i kokardą mrmr... aż się chcę takiego holendra przygarnąć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojjj.. Te zdjęcia zachęcają do zakupu niesłychanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie, no padłam. Fantastyczne i przepiękne zdjęcia. Mistrzowskie wręcz. Najlepsze zdjęcia rowerów jakie widziałam. Rower cudowny. A z tym koszem i kwiatami, bajkowy.
    Pan Bartek niech składa pokłony i modły dziękczynne odprawia, że taki skarb odnalazł. A raczej skarb odnalazł jego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań, bo gotów pomyśleć, że komentarz sponsorowany;)

      Usuń
  20. Nazwe mają swietną, w końcu holender bez roweru, to nie holender ;))
    Piekny rower!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście trzeba się umieć sprzedać. Zdjęcia super :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. powiem tak Pan chyba padł z wrazenia jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie padł, ale chyba się podobały, bo mamy drugiego do portretowania:)

      Usuń
  23. Ale cudo!!!! Szkoda, że tak daleko mieszkam... :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny :-) Też kiedyś taki miałam, nieodrestaurowany, prawdziwie stary, ale jednak był dla mnie za ciężki i koła miał ogromne, zmieniłam więc na lżejszy i mniejszymi kółkami. Należałam mu się taaaaka sesja, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie wielkie koła:) Mniej trzeba pedałować:)

      Usuń
  25. No tak,wasze zdjęcia zdecydowanie bardziej zachęcają do kupna takiego cudeńka! Piękny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. rower wygląda teraz rewelacyjnie! gratuluję dziewczyny! piękna sesja i oby było ich więcej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie zdjęcia ze stronki są paskudne, a Wasze to po prostu bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to dobrze, że wiesz, gdzie się znaleźć ;) Rower boski - biorę w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadek zupełny, ale może z tego fajna przygoda wyjść z robieniem tych zdjęć:)

      Usuń
  29. Zdjęcia są naprawdę piękne.
    Gratuluję umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  30. O holender, jaki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia pięknego rowerku!
    Kto wie jak to się skończy bo już niedługo przenoszę się na Bemowo z zupełnie innej części polandii... !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam na stronce - ja chcę ten fioletowy (Batavus Buterfly) - tamten też potrzebuje lepszych zdjęć :)

      Usuń
    2. OOO! No to koniecznie na rower razem:) Daj znaka jak już się u nas zalogujesz:)

      Usuń
    3. Na pewno będę dawać znaki jak już przeprowadzę wszystkie moje kawałki :)

      Usuń
  32. No i proszę jaka profesjonalna sesja, a rower cacuszko:))

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne są rowery w tym stylu :) a zdjęcia przepiękne aż chce się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O HOLENDER JAKIE CUDO!!! I jedno jest pewne - LEPSZYCH zdjęć na pewno zrobić się nie da!!!
    buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kapelutek zdejmuję przed Wami dziewczęta!Pan Bartek ma szczęście, że Was spotkał, zdjęcia ''produktu'' zachęcają do kupienia go w każdej cenie!!!!Sma-ko-łyk!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kobietki, jesteście niesamowite! Jestem pewna, że zasypią Was ilością cudeniek do fotografowania po tak udanej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. o holender ale fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia oszałamiające! aż chciałoby się położyć ręce na rączkach i ...

    OdpowiedzUsuń
  39. cut mjut ja by holendra chciała, ze skórzanym siodłem i manetkami w kolorze brąz :-) czarny ,ale ten czerwony bardzo mi sie podoba. Magia zdjęć dziala

    OdpowiedzUsuń
  40. zdjęcia i rower cudo, a koszyk - wisienka na torcie, która bym schrupała z chęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  41. P I Ę K N Y ! Ja poproszę, kto jest chętny mi go zasponsorować??

    OdpowiedzUsuń
  42. No to dodałyście mu splendoru.
    Skojarzył mi się z Latającym Holendrem czyli bardzo szybkim jachtem zwanym inaczej FD. Też niezła jazda.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  43. ah cudny ten rower!
    super blog!
    xoxo
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekny Holander :) U mnie takich pelno na ulicy :)
    Pozdrowienia z Wiatrakowa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!